Toborzás a LinkedIn-en és a Facebook-on

Esemény adatai:

Képzés 33.150 HUF - 39.000 HUF + ÁFA
Időpont: 2018-06-27 (09:30 - 16:00)
Rendező: Sämling Üzleti Oktatási Központ Kft.
Helyszín neve: Sämling székház - oktatóterem
Helyszín címe: 1124 Budapest XII. kerület, Németvölgyi út 64.
Esemény weboldala: LINK

Toborzás a LinkedIn-en és a Facebookon,
1 napos workshop.
Ön fent van már? Irány a LinkedIn!
Nem csak a vicces képeknek van helye a Facebook-on!
Délelőtt a LinkedIn-ről lesz szó, délután pedig a Facebookról.

LINKEDIN

- Toborzásaink kiegészítése LinkedIn kampányokkal. Hogyan készülnek ezek?
- A LinkedIn karrier-oldal – mire jó, hogyan használható, kinek érdemes, kinek nem?
- Mi van, ha nincs Recruiter hozzáférésünk? Akkor hogyan használhatjuk a LinkedIn-t?

Világszerte 400 millió felhasználó, ebből Magyarországon kb. 713.000 fő használja a legnagyobb üzleti közösségi felületet, a LinkedIn-t. A LinkedIn azt mondja: a top vezetők 90%-át ma már nem lehet elérni telefonon, hideghívással, de egy inMail*-lel igen.
(*inMail: a LinkedIn felületen belül küldött elektronikus üzenet)
Mára a fejvadászok talán első számú jelöltforrásává lépett elő, nemzetközileg biztosan, de mára itthon is egyre nagyobb arányban keresnek a közvetítő irodák a LinkedIn-en jelölteket a nehezebb pozíciókra.

A LinkedIn-en való megjelenés szinte kötelező, csaknem olyan fontos, mint egy vállalati weboldal, viszont annál sokkal rugalmasabb kommunikációs felületet biztosít. Ezen keresztül találhatnak meg bennünket lehetséges üzleti partnerek, de potenciális munkavállalók is. A vállalati oldal tehát a professzionális megjelenés eszközévé vált.

FACEBOOK

Nem csak a vicces képeknek van helye a Facebook-on!

Avagy alternatív jelöltforrások: a közösségi médiában rejlő lehetőségek. Milyen média felületek vannak, amelyek toborzásra használhatók, és melyik hogyan? Melyikkel milyen célcsoport érhető el?
- A munkáltatói arculat bemutatásához szükséges legfontosabb eszközök és kommunikációs felületek áttekintése.
- Céges Facebook oldal létrehozása. Napi posztolások. Témák és tartalmak összeállításának szempontjai. Példák, minták.
- Facebook kampányok készítése, lépésről-lépésre. Hogyan készíthetünk érkező oldalt? Milyen címet adjunk a kampányunknak? Hogyan állítható be a célcsoport? Hogyan kezeljük a jelentkezőket, kommenteket? Gyakorlati tanácsok és útmutató.
Gyakorlat: az Ön vállalatának toborzásaihoz használatos közösségi média-megjelenések kialakítása.

A meghirdetett eseménnyel kapcsolatban, beleértve a jelen oldalon való megjelenés tartalmát is, a weboldal üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal.
0.00319504737854 s