Megalapozatlan ügyfélpanaszok kezelése

Esemény adatai:

Képzés 27.930 HUF - 39.900 HUF + ÁFA LEJÁRT ESEMÉNY
Időpont: 2019-02-14 (10:00 - 15:00)
Rendező: Infoszféra Kft.
Helyszín neve: Hunguest Hotel MILLENIUM ***
Helyszín címe: 1089 Budapest VIII. kerület, Üllői út 94-98.
Esemény weboldala: LINK

A jogos panaszok kezelése, megválaszolása sem könnyű, de még nehezebb az elutasítás. Szeretnénk, ha Ügyfeleink elégedettek lennének, mégis bizonyos esetekben olyan dolgot kifogásolnak, amelyre nem szerződtünk, amiért nem fizettek, ami teljesíthetetlen, vagy teljesítése gazdaságtalan volna. Nehéz ilyenkor megtalálni a megfelelő kommunikációs módszert, ami segít megértetni az elégedetlen Ügyféllel, hogy korrekt módon jártunk el vele szemben, anélkül, hogy mindez udvariatlanságnak, kioktatásnak tűnne számára. Módszereket mutatunk be, amelyek segíthetnek, hogy személyesen, telefonon és írásban a legjobb gyakorlatnak megfelelően, ügyfél¬barát módon kezeljük a megalapozatlan panaszokat (is).

Minden résztvevőnk megkapja előadónk Panaszügyek hatékony megoldása c. könyvét 3 990 Ft értékben!

Kiscsoportos (max. 40 fő) képzés! Visszaigazolást a jelentkezések sorrendjében küldünk!

Jegyvásárlás és bővebb információ: https://infoszfera.hu/Rendezvenyek/megalapozatlan-ugyfelpanaszok-kezelese-ugyfel-kommunikacios-kepzes-2/

A meghirdetett eseménnyel kapcsolatban, beleértve a jelen oldalon való megjelenés tartalmát is, a weboldal üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal.
0.0030479431152344 s