Irodák hatékony üzemeltetése képzés

Esemény adatai:

Képzés 165.750 HUF - 195.000 HUF + ÁFA LEJÁRT ESEMÉNY
Időpont: 2017-02-24 (09:00) - 2017-07-01 (16:00)
Rendező: Sämling Üzleti Oktatási Központ Kft.
Helyszín neve: Sämling székház - oktatóterem
Helyszín címe: 1124 Budapest XII. kerület, Németvölgyi út 64.
Esemény weboldala: LINK

Új képzés a Sämling képzési palettáján!

2016. november 11-én indítjuk el új képzésünket az "Irodák hatékony üzemeltetése" címmel, Magyarországon elsőként.
Szerezzen hiánypótló szakmai tapasztalatot és végezze el Irodák hatékony üzemeltetése képzésünket!

MIÉRT VÁLASSZON MINKET?
Mert gyakorlat orientált tanfolyam
Mert az előadások a szakma elismert képviselőinek bevonásával történnek
Mert a tanfolyam keretében lehetőséget biztosítunk külső helyszíni gyakorlatokban való részvételre
Dinamikusan fejlődő ágazatban nyújtunk speciális tudást.

CÉL, KOMPETENCIA, EREDMÉNY
Sikeresen végzett hallgatóink: - Önállóan képesek ellátni az üzemeltetési és fenntartási feladatokat - Hatékonyan biztosítják a megfelelő szintű irodai működést - Eredményesen gondoskodnak az igénybevett szolgáltatások folyamatos és magas szintű biztosításáról - Költséghatékony és rugalmas megoldásokat keresnek környezetvédelmi szempontokat is figyelembe véve.

TEMATIKA
Elméleti és gyakorlati oktatás keretében a tanfolyami résztvevők többek között
megismerkednek az irodai üzemeltetés alapjaival, helyével és szerepével a szervezetek életében, valamint a vonatkozó szabványokkal;
általános bevezetést kapnak az irodai üzemelés legfontosabb működési területeinek munkafolyamataiba (pl. recepció, sokszorosító és postázó részleg, irodai vendéglátás, stb.)
rálátást szerezenek a munkafolyamatok megszervezésére, felügyeletére, az ezekkel szemben támasztott követelmények, törvényi előírások, technikai felszerelések, háttér feladatok elvégzésére;
elsajátítják az irodabérlettel kapcsolatos alapvető információkat és azok gyakorlati alkalmazását;
bevezetést nyernek az irodaterület kialakításának, tervezésének, kiépítésének és alaprajzi változásainak menedzselésével kapcsolatos feladatokba;
képesek lesznek az irodai költözés megtervezésére, megszervezésére és kivitelezésére;
tájékoztatást kapnak a környezetvédelemmel kapcsolatos minősítő rendszerekről, az irodai üzemeltetésben alkalmazott szokásokról, gyakorlatokról;
hatékonyan tudnak közreműködni az irodai működéssel kapcsolatos beszerzési folyamatokban;
képesek lesznek a költségek hatékony tervezésére, beszámolók készítésére;
gyakorlatban is megismerkednek az irodaüzemeltetéssel és annak legfontosabb angol terminológiáival is.

A meghirdetett eseménnyel kapcsolatban, beleértve a jelen oldalon való megjelenés tartalmát is, a weboldal üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal.
0.0032479763031006 s