Hűséges Ügyfél Képzés

Esemény adatai:

Képzés 50.000 HUF + ÁFA LEJÁRT ESEMÉNY
Időpont: 2017-05-26 (09:00 - 17:00)
Rendező: Dienes Management Academy Nonprofit Kft
Helyszín neve: Calimbra Wellness és Konferencia Hotel
Helyszín címe: 3519 Miskolc, Bencések útja 9-11
Esemény weboldala: LINK

Minden hosszútávú működést építő munkaszervezet célja kell, hogy legyen, hogy ügyfelei örökre hűségesek maradjanak, illetve, hogy emellett folyamatosan szerezzenek új ügyfeleket.

A termékfejlesztés mellett ezeknek az ügyfeleknek az elérése játszik kulcsfontosságú szerepet ebben a folyamatban. A kommunikációs csatornák és módok folyamatosan fejlődnek, telítődnek, időt kell tehát fordítanunk arra, hogy új, eredeti megoldásokat találjunk ki. A PR része minden módszer, ahogy a cég kapcsolatba lép környezetével, ami a következők lehetnek: kutatások, felmérések, online kommunikáció, közösségi média, hírlevelek, filmek, videók, vendéglátás, szponzorálás, kiállítások, konferenciák.

Témák:

– Online vevőszerzés élő demonstrációja.
– Hogyan lett hűséges ügyfél? – egy cég Sikersztorija.
– Folyamatos ügyfélszerzés struktúrája, működés közben.
– Hogyan emeli a jó PR a profitot a gyakorlatban?
– Hogyan lehet hasznot húzni a helyes sorrendből?
– Brand, PR, Marketing, Értékesítés.

Kinek szól ez a képzés?
Cégtulajdonosoknak, cégvezetőknek, középvezetőknek, akik a PR területén dolgoznak, és még több hűséges ügyfelet akarnak.

http://dmacompany.eu/huseges-ugyfel-kepzes/

A meghirdetett eseménnyel kapcsolatban, beleértve a jelen oldalon való megjelenés tartalmát is, a weboldal üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal.
0.0023601055145264 s