Hogyan legyünk hatékony kiállítók?

Esemény adatai:

Konferencia 14.950 HUF - 29.900 HUF + ÁFA LEJÁRT ESEMÉNY
Időpont: 2016-10-18 (09:00 - 17:00)
Rendező: Infoszféra Kft.
Helyszín neve: Hotel Hungaria City Center****
Helyszín címe: 1074 Budapest VII. kerület, Rákóczi út 90
Esemény weboldala: LINK

Gombamód szaporodnak a konferenciák, szakmai rendezvények, fesztiválok, vásárok, ahol kiállítóként lehetőség nyílik közvetlen kapcsolatba kerülni és bemutatni termékeinket, szolgáltatásainkat a potenciális ügyfelek részére. Egyre többen próbálkoznak vele, de tudjuk, hogyan kell ezt jól csinálni?

A marketing akkor a leghatékonyabb, ha az online (minden, ami az internetes hálózaton történik) és offline (minden, ami az internetes hálózaton kívül történik) elemek szimbiózisban vannak egymással.

Közel 25 éve beszélhetünk online marketingről, ez idő alatt megismerhettük előnyeit, a nagy számok törvényének működését. Offline marketing viszont mindig is létezett. A kettő karöltve hozza meg a kívánt legmagasabb eredményt!

Az offline marketing egyik fontos eleme a kiállítóként való megjelenés rendezvényen, vásáron, konferencián.

A „Hogyan legyünk hatékony kiállítók?”szakmai nap célja, hogy a résztvevők kiaknázzák a kiállítóként való megjelenésben rejlő lehetőségeket. A hatékonyságnövelés érdekében szituációs gyakorlatok és rengeteg gyakorlati példa segíti az ismeretek bővítését.

Kiállítóként elengedhetetlen az idegen emberek megszólítása „sportnak” magas fokú művelése.


„Ne várj csak arra, hogy odajöjjenek hozzád a kiállítás látogatói, hanem légy proaktív és nyitott a kapcsolatteremtésre!”
Müllerné Topor Ágnes

Tudja Ön?
…, hogy mi alapján válasszunk kiállítást?
…, hogy mik a kiállításon való megjelenés feltételei?
…, hogy mikre kell odafigyelni a kiállítói szerződésben?
…, hogy milyen tevékenységeket lehet végezni kiállítóként?
…, hogy mi az idegen emberek megszólításának 12 módja?
… hogy hogyan lehet bizalmat építeni a másik emberben?
…, hogy mit vigyünk magunkkal, mire lehet szükségünk a helyszínen?
…, hogy hogy tervezzük és mérjük a hatékonyságot?
…, hogy mik a kiállítás utáni teendők?

Ezekre mind választ kap a szakmai napon és akár a lényeges elemeket be is gyakorolja!

FŐBB TÉMAKÖRÖK
*Offline marketing elemek a vállalkozásunkban
*Kiállítás kiválasztásának szempontjai
*Kiállítóként való megjelenés tárgyi és személyi feltételei
*Szerződési 1 x 1
*Marketing lehetőségek kiállítóként
*Idegen emberek megszólításának 12 módja
*Testbeszéd, retorika
*Hatékonyságtervezés és mérés
*Kiállítás utáni teendők
*Eredmények kiértékelése, tapasztalatok összegyűjtése
* Gyakorlati szituációs feladatok

RÉSZVÉTELI DÍJ

Teljes ár: 29900 Ft/fő + ÁFA
Kedvezményes lehetőségek:
50% kedvezménnyel 14.950 /fő + ÁFA, ha egy cégtől többen jelentkeznek, vagy
40% kedvezménnyel 17.940 /fő + ÁFA, ha jelentkezése szeptember 20-ig beérkezik hozzánk.
A különböző kedvezmények nem összevonhatók!
Ebéd (igény esetén): 2800 Ft/fő + ÁFA

Jelentkezés:http://infoszfera.hu/Rendezvenyek/hogyan-legyunk-hatekony-kiallitok

A meghirdetett eseménnyel kapcsolatban, beleértve a jelen oldalon való megjelenés tartalmát is, a weboldal üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal.
0.019313812255859 s