EKÁER a gyakorlatban

Esemény adatai:

Képzés 20.930 HUF - 29.900 HUF + ÁFA LEJÁRT ESEMÉNY
Időpont: 2017-06-28 (10:00 - 15:00)
Rendező: Infoszféra Kft.
Helyszín neve: Hunguest Hotel MILLENIUM ***
Helyszín címe: 1089 Budapest VIII. kerület, Üllői út 94-98.
Esemény weboldala: LINK

Az EKÁER rendszer és a vállalati folyamatok (szállítás, szállítmányozás, logisztika)

Az EKÁER rendszer használatával kapcsolatos tippeket, tapasztalatokat, a mindennapi használatban bevált megoldásokat osztja meg előadónk a szakmai nap folyamán.

Ajánljuk a gyakorlati képzést mindazok figyelmébe, akik még csak most kezdik használni a rendszert, és azoknak is, akik már használják, de szeretnék ismereteiket kibővíteni szakértő előadónk tanácsai, ötletei, példái alapján.

A nap folyamán szó esik az aktuális szabályokról, valamint az EKÁER rendszer összefüggéseiről a céges folyamatokkal szállítói, szállítmányozói valamint logisztikai oldalról. Áttekintik a rendszerrel kapcsolatos adóellenőrzési eljárás lépésit, buktatóit is. Hogyan készülhetünk fel rá? Mire érdemes odafigyelni, hogy elkerüljük a bírságokat?

Az előadás keretében lehetőség nyílik egyedi problémák, kérdések interaktív megfogalmazására, az előadóval való konzultációra is.


FŐBB TÉMAKÖRÖK:
- EKÁER számok igénylése ( különösen háromszög-és láncügyletek, bérmunka)
- Szükséges adatok – mit kell bejelenteni és mit nem?
- Módosított mentességek az EKÁER szám igénylése alól, kockázatok
- Kockázatos termékek és kockázatos élelmiszerek speciális szabályai
- Jogkövetkezmények kivédése felelősségi körök szállítmányozói oldalról
- Megrendelési, értékesítési adatok szükséges kiegészítése – együttműködés a felek között
- Módosítások az EKÁER-ben
- Kockázatok, a kockázatok csökkentésének lehetőségei
- Gyűjtőfuvar
- Harmadik országbeli termékek behozatala
- 2017-es változások: kockázati biztosíték, ellenőrzési irányok, gyűjtőfuvar tapasztalatok
- Háromszög-és láncügyletek, bérmunka, csoportos adóalanyiság kérdése
- Nem bejelenthető termékek, saját áru fuvarozása
- Az adóellenőrzések jogszabályi háttere, tapasztalatai (útközbeni, telephely és utólagos ellenőrzések közötti különbség)
- Megoldatlan helyzetek, megoldási alternatívák, buktatók, kockázatok
- Mikor, mit kérhet az adóellenőr – CMR, számla, szállítólevél, szerződés, nyilatkozatok összefésülése
- A logisztika, beszerzés, értékesítés, raktározás és a pénzügy – a szállítmányozó cég együttműködése az EKÁER rendszerben


RÉSZVÉTELI DÍJ: 29.900 Ft/fő + ÁFA

Kedvezményes lehetőségek:
- 40% kedvezménnyel 17.940 Ft/fő + ÁFA, ha egy cégtől többen jelentkeznek,
- 30% kedvezménnyel 20.930 Ft/fő + ÁFA, ha jelentkezése június 15-ig beérkezik hozzánk.
(A különböző kedvezmények nem összevonhatók!)

Ebéd (igény esetén): 3200 Ft/fő + ÁFA

Jelentkezés: http://infoszfera.hu/Rendezvenyek/ekaer-gyakorlatban-2/

A meghirdetett eseménnyel kapcsolatban, beleértve a jelen oldalon való megjelenés tartalmát is, a weboldal üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal.
0.0033960342407227 s